سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

85/12/4
7:52 ص

لبخند، محبت می آورد، رسول خدا فراوان استفاده می کرد. اغلب خندان و متبسّم بود، مگر آنگاه که قرآن فرود می آمد یا در حال وعظ و پند دادن بود. رسول خدا(ص) هم کلام خویش را با تبسّم می آمیخت، هم

چهره ای خندان داشت، هم به چهره دیگران لبخند می زد و خوشرویی و خوشخویی با مردم از خصلتهای

وی بود. در حدیث است:((کان اکثر الناس تبسمآ و ضحکآ فی وجوه اصحابه)). بیش از همه، لبخند داشت

و در روی یارانش خنده می زد.

                                                                                 برگرفته از «سیره اخلاقی و رفتاری

                                                                                 پیامبر اعظم(ص). مولف: جوادمحدثی»


مشخصات مدیر وبلاگ
 
شوق وصل[26]
 

سلام خوش اومدین ، محبت کردین. ببخشید که دارم از خودم میگم فقط واسه اینه که خواننده عزیز یه دید کلی نسبت به نویسنده پیدا کنه ، فقط همین. اصالتاً شیرازی هستم .مهندسی مخابرات خوندم . به مباحث دینی ( اخلاقی ) و کامپیوتر علاقه زیادی دارم .چشم و گوشم رو دوست دارم و هر چیزی رو نمیبینم و هر چیزی رو گوش نمیدم . اهل گوش دادن به موسیقی هستم ( هم سنتی وهم پاپ ) . موسیقی غیر مجاز به هیچ وجه گوش نمیدم و توی موسیقی های مجاز هم اونایی که مشکل نداشته باشه ( طرب انگیز و غنا نباشه ) گوش میکنم . محسن یگانه ، احسان خواجه امیری و رضا صادقی بیشتر دوست دارم و گوش میدم (البته منظورم از اسم بردن اینا تایید کلیه کارهاشون نیست ).تلاشم اینه که بتونم مطلب خوبی (مفیدی) بنویسم تا خدای نکرده وقت خواننده عزیز رو تلف نکرده باشم . هدفم از ایجاد وبلاگ زدن حرف دلم هست . همین !


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ